Talente deosebite la...


desenat în Paint. :) What? :P 



Notă:
Când eram în clasa a V-a, aveam opţionalul ăsta, se numea Calculatorul în viaţa cotidiană sau o denumire asemănătoare şi la ore învăţam despre părţile componente ale unui computer, mă rog, părţile care ne săreau pe vremea aceea noua în ochi (tastatura, mouse-ul, unitatea, monitorul şi atât). Apoi treceam la lucruri mai serioase, cum ar fi să dăm click stânga, click dreapta şi dublu click. Acesta din urmă era mai greu, fir-ar. Unii dintre noi (adică eu) dădeam nşpemii de clickuri pe secundă, în speranţa că vom nimeri două bune. După click-uri avansam la... Paint. Dar... din păcate, laboratoarele noastre erau cam mici, calculatoare cam puţine, noi cam mulţi, aşa că eram grupaţi câte 3, 4 la un computer.Cum eu eram una dintre tocilarii care se prindeau repede de cum merg treburile, parcă şi acum îl aud pe prof zicându-mi cu blândeţea aceea în ochi: Ionela, tu ai înţeles, lasă-i şi pe ei... Şi îi lăsam, domn`e, îi lăsam, doar că ei se jucau în Paint toată ora şi eu îi priveam cu jind de la catedră... mie îmi dădea voie să mă uit la note în catalog. 

După sesiunea asta, m-am decis să îmi rezolv una dintre frustrări, desenatul în Paint. Probabil după viitoarea sesiune o să trec la Solitaire. :)

2 comments:

Bogdan Butariu spunea...

Ha,ha! Faină poveste... Noroc că nu aţi început direct cu DC++ sau cu Conquiztador... N-ar mai fi avut profu' cu cine să vorbească... Felicitări pt. desene! Paint, ne-paint, sunt reuşite. Iar concepţia ştiu sigur că nu e de la Paint!

răducu spunea...

pentru desenat/pictat recomand MyPaint http://mypaint.intilinux.com/
(direct download link pentru versiunea windows http://download.gna.org/mypaint/mypaint-0.8.0-win32-installer.exe )

pentru windows există și artrage http://www.artrage.com/
e o minunăție, dar pe bani.

Trimiteți un comentariu

Copyright © 2009

Conţinutul acestui site internet este protejat prin Legea dreptului de autor L8/1996 actualizată. Folosirea conţinutului ori a unor părţi din acesta fără
înştiinţarea, respectiv aprobarea proprietarului acestui site se pedepseşte conform legilor în vigoare.

„Încurcătura unui copil răsfăţat” - site realizat de Blogger în colaborare cu Smashing Magazine - Design Disease - Blog and Web - Dilectio Blogger Template