Oscar et la dame Rose


Aşa începe antologia de 11 scrisori pe care Oscar, un băieţel de 10 ani, bolnav de leucemie, doreşte să le trimită lui Dumnezeu, în ciuda resentimentelor şi a neîncrederii în acesta. Nu vreau să vă spun mai multe, pentru că aşa cum spune Oscar mai sus, scrisul e un fel de minciună frumoasă, ceva pentru oameni mari... şi, oricum, găsiţi multe recenzii online, iar cei care aţi citit Monsieur Ibrahim et le fleurs du Coran vă puteţi face o idee asupra însemnătăţii cărţii. 
Eu vreau doar s-o recomand, nu vă ia decât o oră şi poate câteva lacrimi. Ce-i drept, eu am plâns încontinuu chiar şi când am recitit-o a doua zi, dar mi-a oferit atâta linişte... :)

10 comments:

Ninulescu spunea...

:(

Scorţişoară spunea...

Don't be sad! >:D<

Adi spunea...

Cat de frumoasa e asta de-ai pus-o in articol. Atat de bine scrisa din toate punctele de vedere. Nu cred ca exista ceva sa nu-mi fi placut la ea, atat stilistic cat si din punct de vedere al exprimarii. Realist.

Scorţişoară spunea...

Mă bucur că-mi împărtăşeşti părerea. Şi mie mi-a plăcut mult :)

Bianca Tămaș spunea...

Suna bine :-? o si notez :D

Andreea Toma spunea...

Auzisem de ea, iar acum, m-ai convins sa o citesc. :)

Scorţişoară spunea...

Bia, Andreea, vă doresc lectură plăcută şi, dacă nu e deranjul prea mare, să-mi spuneţi cum vi s-a părut povestioara. :)

Andreea Toma spunea...

Imediat ce termin cartea pe care o citesc acum...caci vad ca e scurta si daca aman, poate uit. :) La cate carti asteapta, iti dai seama. :)))

Andreea Toma spunea...

Emotionanta si trista...dar superba...asa mi s-a parut...

Scorţişoară spunea...

Mă bucur că ţi-a plăcut. Eu am citit-o într-o perioadă mai puţin prielnică şi a reuşit să-mi aducă un soi de oază de linişte. Ca un duş răcoritor după o oră de jogging. :)

Trimiteți un comentariu

Copyright © 2009

Conţinutul acestui site internet este protejat prin Legea dreptului de autor L8/1996 actualizată. Folosirea conţinutului ori a unor părţi din acesta fără
înştiinţarea, respectiv aprobarea proprietarului acestui site se pedepseşte conform legilor în vigoare.

„Încurcătura unui copil răsfăţat” - site realizat de Blogger în colaborare cu Smashing Magazine - Design Disease - Blog and Web - Dilectio Blogger Template